Bardzo dbamy o jakość naszych ubrań i mamy nadzieję, żę będą Ci służyły wiele sezonów.
Ale jeśli zaraz po zakupie, stwierdzisz wadę fizyczną, możesz domagać się od nas, usunięcia wady, wymianę na nowy produkt, bez wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy.
Napisz do nas lub zadzwoń, w celu wyjaśnienia sprawy i ustalenia najlepszej metody rozwiązania.
+48 505 131 131
Sugerowanym najlepszym sposobem złożenia reklamacji jest reklamacja w formie pisemnej, opisz nam czego dotyczy reklamacja, może to być odręcznie -
opisz wadę i okoliczności powstania uszkodzenia
dołącz odręczny opis do wysyłanego produktu, lub opisz mailowo
Po opisaniu reklamacji - dołącz go do paczki - spakuj produkt i wyślij na adres firmy
BEE by BEE
Jacek Kasprzyk
ul. Warecka 1 lok. 442
91-202 Łódź
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki wraz z towarem.
W tym terminie zobowiązujemy się do poinformowania Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem
Koszt dostarczenia reklamowanego produktu do nas, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, oraz koszt zwrotu jest po naszej stronie.